Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Fashion Insider: Μαριλίζα

Γνωστή και αγαπητή για το funky folk ύφος της, η σχεδιάστρια κοσμημάτων Μαριλίζα μοιράζεται μαζί μας τη φιλοσοφία της και τις λεπτομέρειες που καθορίζουν το μοναδικό στυλ της.

H δουλειά μου με μία φράση...
"Παιχνίδι χρωμάτων και υλικών".

Αγαπημένο σου «εργαλείο» (χρώμα, υλικό, πηγή έμπνευσης, αντικείμενο)...
"Ο υπολογιστής μου. Ταξιδεύουμε παρέα σε μέρη εξωτικά".

Δεν φεύγεις ποτέ από το σπίτι χωρίς...
"Αξεσουάρ".

Αγαπημένο spot για shopping...
"Τα ταξίδια μου".

Αγαπημένος προορισμός για διακοπές...
"Αντίπαρος, Αστυπάλαια".

Ποια είναι η τελευταία πιο σημαντική αγορά σου...
"Η τσάντα φάκελος που έφτιαξα κατά παραγγελία με δέρμα φιδιού".

...Και τι σχεδιάζεις να αποκτήσεις στο άμεσο μέλλον...
"Είμαι αυθόρμητος χαρακτήρας και δεν προγραμματίζω τις αγορές μου. Πάντως έχω βάλει στο μάτι ένα boho φόρεμα".

Αγαπημένη ηρωίδα σε ταινία λόγω στυλ...
"SJP στο Sex & the City".

Αγαπημένος ξένος σχεδιαστής...
"Ο Marc Jacobs. Ό,τι δημιουργεί είναι νεανικό και ταιριάζει σε όλες τις περιστάσεις χωρίς να είναι "φορτωμένο".
Αγαπημένη δεκαετία...
"Τα '70s με το αυθεντικό hippie style τους".

Αγαπημένο άρωμα/μυρωδιά...
"Το Orange Blossom της Jo Malone είναι ένα από τα νέα αγαπημένα μου".

Aγαπημένο web site...
"mytheressa.com και net-a-porter για επώνυμες αγορές. Κάνω search για τα πάντα".

Αγαπημένο είδος μουσικής/καλλιτέχνης ή συγκρότημα...
"Περιμένωντας τη Madonna... James, Moby, Pink Martini".

Ο χρυσός σου κανόνας στο styling...
"Mix & match. Όλο το παιχνίδι γίνεται στο styling και στο πώς συνδυάζουμε ρούχα και αξεσουαρ. Δείχνει τη διάθεση μας και μιλάει για μας...".






Ανακαλύψτε τις δημιουργίες της Μαριλίζας στο http://www.marilizashop.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: